Edit Content

Telefony kontaktowe
Sekretariat: (81) 886 80 00
email: mzk@mzk.pulawy.pl
Dział Techniczny: 695 616 230
Dział Autobusowy: 695 616 235
Kasa/Dział Personalizacji: 660 563 517
UWAGI:
uwagi@mzk.pulawy.pl
Telefony kontaktowe
Sekretariat: (81) 886 80 00
email: mzk@mzk.pulawy.pl
Dział Techniczny: 695 616 230
Dział Autobusowy: 695 616 235
Kasa/Dział Personalizacji: 660 563 517
UWAGI:
uwagi@mzk.pulawy.pl
E-karta to elektroniczna, nowoczesna, bezpieczna karta będąca nośnikiem biletów obowiązujących w komunikacji miejskiej w Puławach. Używanie jej jest łatwe i wygodne. Kartę można wykorzystywać do zapisu biletów elektronicznych okresowych (miesięcznych lub dwumiesięcznych), jako elektroniczną portmonetkę (do zakupu biletów jednorazowych elektronicznych oraz do zapisu informacji o uprawnieniu do ulgowych lub bezpłatnych przejazdów.
To bilet uprawniający do przejazdu osoby w określonym przedziale czasowym, bez limitu ilości przejazdów, wymagający każdorazowo rejestracji przy wsiadaniu.
Występują dwa rodzaje biletów elektronicznych okresowych:
To usługa uruchomiona na e-karcie, pozwalająca na gromadzenie środków celem wykorzystania ich do wnoszenia opłat za przejazdy autobusem MZK-Puławy wg obowiązującej taryfy opłat. Usługa jest aktywna w przypadku zgromadzenia na niej środków pieniężnych. Kwota doładowania elektronicznej portmonetki nie może być mniejsza niż 10 zł, a suma środków zgromadzonych na elektronicznej portmonetce nie może przekraczać limitu 200 zł.System rejestrowania przejazdu przy wykorzystaniu elektronicznej portmonetki funkcjonuje na zasadzie pobierania opłat typu wejście-wyjście, co oznacza, że użytkownik zobowiązany jest zarejestrować przejazd w chwili wejścia do pojazdu oraz zarejestrować wyjście z pojazdu, poprzez przyłożenie e-karty do oznaczonego miejsca na kasowniku. W przypadku przesiadania się do innych pojazdów lub kontynuowania podróżowania z przerwami, w czasie określonym na bilecie, rejestracji przejazdu i rejestracji wyjścia należy dokonać tylko w pierwszym pojeździe.
Opłata z elektronicznej portmonetki pobierana jest w systemie zaliczkowym przy wejściu do pojazdu, a końcowe rozliczenie i ewentualny zwrot nadpłaty dokonywany jest przy wyjściu z pojazdu. Zarejestrowanie przejazdu ze środków elektronicznej portmonetki powoduje pobranie opłaty jak za jazdę do końca trasy pojazdu. W przypadku linii wyjazdowych do innych stref przewozowych będzie to opłata wyższa od obowiązującej w danej strefie przewozowej. Aby odzyskać nadpłaconą kwotę należy dokonać rejestracji wyjścia z pojazdu podczas wysiadania z niego. W momencie rejestracji wyjścia z pojazdu zostanie zwrócona różnica między zaliczkowo pobraną opłatą jak za jazdę do końca trasy, a opłatą należną za przejazd do przystanku, na którym podróżny faktycznie wysiadł.
WAŻNA INFORMACJA: Posiadanie biletu okresowego nie wpływa na stan elektronicznej portmonetki .W czasie ważności biletu okresowego system nie pobierze środków z salda Portmonetki.
Karta użytkowana tylko przez osobę, której dane zostały zapisane na e-karcie – zawiera dane osobowe oraz zdjęcie użytkownika. Karta posiada możliwość zapisania uprawnień do ulg lub bezpłatnych przejazdów.
To karta będąca nośnikiem biletów elektronicznych (elektronicznej portmonetki) i elektronicznych biletów okresowych. E-karta na okaziciela może być użytkowana przez wielu użytkowników.
WAŻNA INFORMACJA: Na kartach elektronicznych na okaziciela nie można korzystać z ulg, ani uprawnień do bezpłatnych przejazdów.
Wniosek o wydanie e-karty składa wnioskodawca w formie papierowej w BOK lub formie elektronicznej.
Kartę spersonalizowaną (imienną) można uzyskać składając wniosek:
Wnioskodawca przy składaniu wniosku o wydanie spersonalizowanej e-karty w formie papierowej w BOK musi:
Wnioskodawca przy składaniu wniosku o wydanie spersonalizowanej e-karty w formie elektronicznej musi dołączyć w postaci załącznika aktualne zdjęcie oraz przy odbiorze e-karty w BOK musi:
Na imiennej Karcie Elektronicznej kodowane są uprawnienia do korzystania z ulg czy bezpłatnych przejazdów, jeżeli przysługują. Pierwsza e-karta wydawana jest bezpłatnie, natomiast aby uzyskać duplikat karty należy wnieść opłatę 20 zł.
Do uzyskania e- karty na okaziciela wniosek nie jest wymagany, nie potrzebne jest również zdjęcie. Można ją odebrać w Biurze Obsługi Klienta w Punkcie Personalizacji. Za wydanie e-karty na okaziciela MZK-Puławy pobiera kaucje w wysokości 20 zł.
Biuro Obsługi Klienta jest czynne w dni robocze w godzinach 7:00 – 15:00.
Bilety okresowe elektroniczne oraz elektroniczna portmonetkę która jest zapisywana na e-karcie można zakupić w kasie głównej spółki znajdującej się na ul. Dęblińska 24 A w Puławach, oraz w całodobowych automatach rozmieszczonych na terenie miasta oraz w Końskowoli, Kazimierzu Dolnym, Janowcu, Górze Puławskiej oraz w Gołębiu.
Więcej informacji na temat korzystania z e-karty znajduje się w, Regulaminie korzystania z biletu elektronicznego w ramach Puławskiej Karty Miejskiej.
© 2022 MZK Puławy.
Cookie name | Active |
---|---|
PHPSESSID |