Edit Content
Telefony kontaktowe
Sekretariat: (81) 886 80 00
email: mzk@mzk.pulawy.pl
Dział Techniczny: 695 616 230
Dział Autobusowy: 695 616 235
Kasa/Dział Personalizacji: 660 563 517
UWAGI:
uwagi@mzk.pulawy.pl
Telefony kontaktowe
Sekretariat: (81) 886 80 00
email: mzk@mzk.pulawy.pl
Dział Techniczny: 695 616 230
Dział Autobusowy: 695 616 235
Kasa/Dział Personalizacji: 660 563 517
UWAGI:
uwagi@mzk.pulawy.pl
Deklaracja dostępności strony internetowej Miejskiego Zakładu Komunikacji w Puławach Spółka z o.o.
Miejski Zakład Komunikacji w Puławach Spółka z o.o. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://www.mzk.pulawy.pl
Data publikacji strony internetowej: 2002-12-11
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2022-10-14
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Oświadczenie sporządzono dnia: 2023-01-10.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2023-01-10.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Emila Przewłoka, emila.przewloka@mzk.pulawy.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 660 563 502. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Biuro Obsługi Klienta ul. Dęblińska 2 A, 24-100 Puławy
Biuro Obsługi Klienta, Punkt Personalizacji oraz Sekretariat zlokalizowane na poziomie 0 budynku bez obszaru kontroli. Wejście znajduje się od strony ulicy Dęblińskiej bezpośrednio z poziomu chodnika jest dostępne dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Korytarze także dostępne są dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. W budynku znajduje się toaleta dla niepełnosprawnych.
Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych.
Brak odrębnie wydzielonych miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych – petentów MZK. Pojazdy posiadające kartę osoby niepełnosprawnej mają prawo wjechać na każdy parking udostępniany przez MZK Puławy.
Informacje o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach.
Osoba niepełnosprawna wraz z psem asystującym ma prawo wstępu do budynku pod warunkiem wyposażenia psa asystującego w uprząż oraz posiadanie przez osobę z niepełnosprawnością certyfikatu potwierdzającego status psa asystującego i zaświadczenia o wykonaniu wymaganych szczepień weterynaryjnych. Osoba niepełnosprawna jest odpowiedzialna za szkody wyrządzone przez psa asystującego.
Informacje o możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.
MZK Puławy nie posiada tłumacza języka migowego.
Szkolenia
Pracownicy MZK Puławy posiadają doświadczenie w obsłudze osób z niepełnosprawnościami. Uczestniczyli w szkoleniach dot. dostępności komunikacyjnej oraz prostego języka – Easy to read (ETR).
Aplikacje mobilne
MZK Puławy udostępnia następujące aplikacje mobilne:
myBus
SkyCash
© 2022 MZK Puławy.
Cookie name | Active |
---|---|
PHPSESSID |